مسجد جامع «شیخ زاید» آماده استقبال از نمازگزاران در ماه رمضان

مسجد جامع «شیخ زاید» ابوظبی با تمامی کادر خود آماده استقبال از نمازگزاران و بازدیدکنندگان در طول ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البیان، با توجه به اینکه بیشتر کشورهای عربی از جمله امارات امروز دوشنبه (۲۱ اسفند ماه) را نخستین روز از ماه رمضان اعلام کرده است، مسجد شیخ زاید ابوظبی نیز خود را برای استقبال از مردم آماده کرده است.

مرکز مسجد جامع شیخ زاید با هدف ایجاد فضایی سرشار از آسایش و آرامش برای نمازگزاران و بازدیدکنندگان مسجد که سالانه به تعداد فزاینده ای در طول سال به این مسجد می آیند، آمادگی خود را برای احیای شب های ماه مبارک رمضان آماده کرده است.

در ماه رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری تعداد بازدیدکنندگان مسجد به حدود ۶۸۴ هزار و ۹۴۵  نمازگزار و بازدیدکننده رسید و در شب بیست و هفتم ماه مبارک بیش از ۶۰ هزار نمازگزار در مسجد حضور یافتند.

این مرکز تیم‌های کاری خود را متشکل از کارکنان سازماندهی کرد تا تمام نیازهای مهمانان مسجد از جمله نمازگزاران و بازدیدکنندگان از همه رده‌ها را برآورده کنند.

در این راستا، این مرکز جلسات متعددی با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی که شرکای راهبردی هستند، برگزار کرد. این مراکز همواره سالانه با آنها همکاری داشته‌اند و برای موفقیت نظام کاری در ماه مبارک بسیار کمک کننده بوده‌اند.

این مرکز باداوطلبانی از سازمان هلال احمر امارات، تیم داوطلب «ابشر یا وطن» کار می‌کند و نیروهای پلیس، امدادگران و نیروهای دفاع مدنی علاوه بر کارکنان، پشتیبانی، و حضور بیش از ۵۸۰  نیروی داوطلب به صورت سازماندهی شده و یکپارچه تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به نمازگزاران ارائه دهند تا نماز خود را در فضایی معنوی اقامه کنند.

کد خبر 1754342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha