بازارچه های صنایع دستی، حمایت ویژه دولت از هنرمندان و صنعتگران است 

کاظمی با اشاره به افتتاح بازارچه صنایع دستی خنداب، گفت: بازارچه های صنایع دستی، در راستای حمایت ویژه دولت از  هنرمندان و صنعتگران است.  

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، قاسم کاظمی با اشاره به افتتاح شانزدهمین بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان خنداب گفت: شانزدهمین بازارچه صنایع‌دستی استان مرکزی در دوطبقه و با مساحت ۲۶۰ متر مربع در شهرستان خنداب دایر شده است.  

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، افزود: این نمایشگاه دارای ۱۰ غرفه است که ۲۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرده است.  

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر ۲٠ میلیارد ریال افتتاح شده است، ادامه داد: استان مرکزی در مقوله احداث بازارچه های صنایع دستی در کشور از استانهای مطرح می باشد که این امر حاکی از عزم دولت در حمایت از هنرمندان این حوزه در توسعه و تولید صنایع دستی است.

بازارچه های صنایع دستی، حمایت ویژه دولت از هنرمندان و صنعتگران است 

کاظمی احداث این بازارچه ها را از حمایت های دولت در راستای اهداف و برنامه های خود دانست و بیان کرد: بازارچه های صنایع دستی استان در دولت تدبیر و امید احداث شده تا بتوان حمایت ویژه ای از این هنرمندان و صنعتگران داشته باشد.

گفتنی است، این بازارچه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، امام جمعه و فرماندار، مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان افتتاح شد.

کد خبر 1754466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha