کاهش 35 درصدی هزینه های اداری وزارت علوم با اجرای طرح دورکاری

مدیر کل دفتر تحول اداری و بهره وری وزارت علوم از کاهش 35 درصدی هزینه های اداری وزارت علوم همزمان با اجرای طرح دورکاری در این وزارتخانه خبر داد.

مهندس ایمان کفایی مهر، مدیر کل دفتر تحول اداری و بهره وری وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار شبستان پیرامون میزان صرفه جویی حاصل از اجرای طرح دورکاری در وزارت علوم گفت: اولویت اول برای ما صرفه جویی در هزینه های اداری است که در آغاز این طرح به میزان 28 تا 35 درصد شاهد کاهش هزینه در فضای اداری بوده ایم.
 

وی در خصوص امنیت شغلی کارمندانی که مشمول طرح دورکاری شده اند، اظهار کرد: طرح دورکاری همزمان با بحث انتقال کارمندان به تهران مطرح شد و این نگرانی را به وجود آورد که کارمندان دورکار امنیت شغلی ندارند اما در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که این کارمندان فقط در محل کار حضور نخواهند داشت و از سایر جهات هیچ تفاوتی با دیگر کارمندان ندارند.
 

مدیر کل دفتر تحول اداری و بهره وری وزارت علوم با تاکید بر این که هدف از اجرای این طرح تغییر روزمزد به کارمزد است، خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه 7/4/88 معاونت توسعه وزارت علوم، طرح دورکاری تنها شامل کارکنان رسمی و پیمانی می شد اما با تلاش های صورت گرفته، کارکنان کار معین هم امکان بهره مندی از این طرح را دارند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 17547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha