جهاد تبیین و روشنگری رویکرد ستاد بزرگداشت روز جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام اصغری ولوجائی از یوم الله ۱۲فروردین به عنوان رفراندومی بی نظیر در تاریخ معاصر یاد کرد و گفت: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و رویکرد امامین انقلاب برای دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین مورد توجه همگان باشد.

خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست ستاد بزرگداشت روزجهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن اشاره و اظهار کرد: روز جهانی قدس بهترین فرصت برای بازخوانی پرونده جنایات رژیم اشغالگر قدس و جلب توجه افکار عمومی جهان به رنج‌ها و مشقت‌های ملت مظلوم فلسطین است.
وی بابیان اینکه نقش برجسته و محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان علیه رژیم نامشروع صهیونیستی غیرقابل انکار است، گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی مسئله فلسطین فراتر از جهان اسلام و به موضوعی انسانی و جهانی تبدیل شده است.
جهاد تبیین و روشنگری رویکرد ستاد بزرگداشت روز جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام اصغری ولوجائی با اشاره به اینکه جنایات رژیم نامشروع صهیونیست موجب شده سفره های افطار و سحر مردم مظلوم غزه رنگ و بوی خون بگیرد، خاطرنشان شد:نقض حقوق بشر در غزه مظلوم و مقتدر و سکوت آمریکا و متحدان آن حاکی از رفتارهای دوگانه و خدعه‌آمیز دولت‌های غربی است.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در روز درختکاری به منظور اظهار همبستگی و همدلی با مردم فلسطین و تاکید بر فراموش نشدن موضوع فلسطین، نهال زیتون را غرس نمودند که باید به عنوان الگو مورد توجه همگان باشد.  
حجت الاسلام اصغری ولوجائی با بیان اینکه مردم غزه با تاسی از تفکر جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها ایستاده اند، برلزوم تبیین نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رأی اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت، گفت: بزرگداشت روز جمهوری اسلامی با رویکرد تبیینی و توجه‌دادن عموم به اهمیت این روز تاریخی یک ضرورت است.
حجت الاسلام اصغری ولوجائی به تقارن ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) و لیالی با ایام بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین برای برگزاری برنامه‌های پرمحتوا و پرمخاطب اشاره کرد و افزود: تبیین اهمیت حضور و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس(۱۷ فروردین) نیز باید مورد توجه باشد.
کد خبر 1754742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha