خدمت به خانواده شهدا ارزشمند و بابرکت است

آیت الله خاتمی با بیان اینکه یکی از آینده‌نگری‌های امام خمینی(ره) تاسیس بنیاد شهید بود که این اقدام در راستای ماندگاری انقلاب بود، گفت: خدمت به خانواده شهدا ارزشمند و بابرکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در مراسم گرامیداشت روز شهید که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و خادمین شهدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شهدا، اظهار داشت: یکی از بهترین اقدامات امام خمینی(ره) ایجاد نهادهایی همچون بنیاد شهید بود که هرچه می‌گذرد نیاز به این نهادهای انقلابی بیشتر خود را نشان می دهد.  


وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا ارزشمند است، تصریح کرد: خوش به حال کسانی که خادم شهدا هستند و یکی از کارهای ارزشمندی که در گذر زمان ارزشمندتر می شود خدمتگذاری برای خانواده های شهدا و ایثارگران است.  


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا، اظهار داشت: خدمت به خانواده معزز شهدا توفیق بزرگی که نصیب کارکنان بنیاد شهید شده و به گفته رهبر معظم انقلاب فرمودند خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت به نبی اکرم(ص) است.   


عباس برزگر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را یکی از برنامه‌های بنیاد شهید در راستای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا عنوان کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات بنیاد شهید در خدمت به جامعه ایثارگری پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به طرق مختلف برطرف کنیم.  


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه طبق اساسنامه بنیاد شهید، ۷۵ درصد رسالت این نهاد نقلابی فرهنگی و ترویج ایثار و شهادت است، اضافه کرد: در حال حاضر بنیاد شهید بیشتر در حوزه‌های خدماتی فعالیت می‌کند و یک دستگاه خدمت رسان معرفی شده است که امیدواریم تاثیرگذار بوده به جامعه ایثارگری خدمات مطلوب ارائه دهیم.  


وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب که غریبانه و در دوران اسارت به شهادت رسیدند، یادآور شد: استان زنجان ۵ شهید غریب دارد که در دوران اسارت به شهادت رسیدند و سختی‌های زیادی در دوران اسارت کشیدند.  


برزگر در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای مداح در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه یادواره‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مداح و... نیز خواهیم داشت.  


وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم امسال در مسیر اربعین حسینی شهدای زنجان را به عنوان ناصرالحسین معرفی کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با مردمی کردن برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری اقدامات را بیش از پیش محقق کنیم.

کد خبر 1754794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha