۳۰ محفل قرآنی با حضور ۱۰ قاری بین‌المللی در کرمانشاه برپا می شود

سهیلی با اشاره به اینکه ۳۰ محفل قرآنی با حضور ۱۰ قاری بین‌المللی در کرمانشاه برپا می شود، گفت:محافل قرآنی در استان کرمانشاه از اولین روز ماه مبارک رمضان  تا پایان این ماه برگزار می‌شود و در روستاها نیز با محوریت بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان خواهد بود.

ساحل سهیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن بمناسبت ماه رمضان در کرمانشاه، گفت: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخوت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود :محفل انس با قرآن در راستای تعمیق ارتباطات قرآنی و تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی همچون محافل قرآنی جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه، ۳۰ محفل قرآنی با حضور ۱۰ قاری بین‌المللی، ۱۵ جلسه جزءخوانی، کرسی تلاوت و تفسیر و نمایشگاه قرآنی به همت این اداره قرآنی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

سهیلی محافل انس در شهرهای مختلف استان را نمونه ی بارز گسترش نهضت انس با قرآن دانست که می تواند در میان جوانان لزوم تدبر و تأمل در مفاهیم قرآنی و عمل به آن را فراهم آورد.

کد خبر 1754844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha