دعوت فعالان فرهنگی آذربایجان غربی برای شرکت عموم مردم در طرح «مسطورا»

به مناسبت ماه رمضان «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» در آذربایجان غربی برگزار می شود که در این راستا فعالان فرهنگی آذربایجان غربی برای شرکت عموم مردم در طرح «مسطورا» دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه‌ی جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی، تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورهای فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشرهای مردم و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

۳۰ آیه از آیات قران کریم براساس سنت معمول جزء‌خوانی‌های ماه رمضان انتخاب شده است که هر روز یک آیه برای تدبری در آیات و توجه به مضامین ارزشمند قرآن کریم قرآئت می‌شود.

همچنین به محتواهای مناسبی بر اساس این ۳۰ فراز قرآن در ایام رمضان پرداخته شده و نظرات افراد زیادی از اهل تسنن و تشیع برای این ۳۰ فراز قرآنی مدنظر قرار گرفته و در مجالس جز خوانی از این محتوا استفاده می‌شود تا برای تبیین و تفسیر آیات قدمی برداشته شود.

در ماه مبارک رمضان، نشست تخصصی حضوری_مجازی طلایه داران تبلیغ با محوریت طرح مسطورا و با بهره مندی از اساتید کشوری و حضور مبلغین و مبلغات منتخب در اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 1754893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha