توجه به قرآن کریم بستر آرامش خانواده و تربیت فرزند صالح است

پورمختار با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۶ موسسه قرآنی در سطح استان البرز فعالیت دارند گفت: توجه به قرآن کریم بستر آرامش خانواده و تربیت فرزند صالح است؛ آیات مختلف قرآن کریم همواره درس های مهمی از زندگی است.

فرخ لقا پورمختار در حاشیه برپایی دهمین نمایشگاه قرآن و عترت که در ماه مبارک رمضان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برپا است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: در حال حاضر ۷۶ موسسه قرآنی در سطح استان البرز فعالیت دارند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان البرز افزود: توجه به قرآن کریم بستر آرامش خانواده و تربیت فرزند صالح است؛ آیات مختلف قرآن کریم همواره درس های مهمی از زندگی است.

به گفته وی، موسسات قرآنی یکی از شاخص های مهم و ضروری برای اعتلای جامعه قرآنی هستند؛ به همین منظور توجه و حمایت دستگاه ها و نهادهای اجرایی برپایی تداوم برنامه های قرآنی ضروری است.

توجه به قرآن کریم بستر آرامش خانواده و تربیت فرزند صالح است

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه عنوان کرد: موسسات قرآنی با راهبرد محوری تبیینی به منظور توجه بخشی جامعه به جایگاه قرآن فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۲ سال است که در موسسه قرآنی پیامبر اعظم (ص) در مسیر رشد فرهنگ قرآنی در تلاش هستم توضیح داد: افتخار می کنم که بیش از هزاران شاگرد در مسیر قرآن آموزش داده ام و در این روند آموزشی حسن ظن به پروردگار و تقویت باورهای دینی اهداف اصلی ام بوده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآن و عترت استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از آسیب هایی که متوجه متولیان قرآنی است، بی توجهی به تبیین آیات قرآن و تفسیر آن است؛ قرآن کریم پاسخ گوی تمامی نیازهای جامعه است چنانچه به خوبی به این کتاب الهی توجه شود می توان انتظار رشد و بالندگی جامعه را داشت.

کد خبر 1755036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha