اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۱ بقعه همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: طرح آرامش بهاری در ۶۱ بقعه متبرکه همدان اجرا می‌شود که شامل برنامه های مختلف فرهنگی درسطح بقاع متبرکه است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت‌وگوبا خبرنگار شبستان گفت:  همزمان با ماه رمضان برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی درقالب طرح ضیافت الهی  بقاع متبرکه استان در حال اجرا است.

معاون فرهنگی اداره‌کل  اوقاف و امور خیریه همدان به برگزاری طرح ضیافت الهی در ۶۱ بقعه متبرکه استان همدان اشاره کرد و افزود: این طرح از ابتدای ماه رمضان شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 وی اعزام ۳۵ مبلغ بومی و اعزامی به بقاع متبرکه همدان، اجرای طرح مفسر در طول ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه، غباروبی بقاع متبرکه در آستانه سال نو و بهار قرآن و ... را از برنامه های طرح ضیافت الهی در  همدان دانست.

برنامه جزء خوانی قرآن در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه انجام می‌شود و محافل انس با قرآن نیز در طول شب های ماه مبارک رمضان و شب های قدر در تعدادی از بقاع برگزار خواهد شد.

 حسینی به برنامه  دعا خوانی، ادعیه خوانی در بقاع متبرکه اشاره کرد وو تصریح کرد:  برگزاری برنامه نیمه ماه مبارک رمضان و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه، برگزاری  برنامه های احیای شب های قدر و و عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان همدان  است

وی همچنین از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه همدان خبر داد و گفت: این طرح نیز در ۶۱ بقعه متبرکه همدان اجرا می‌شود که شامل برنامه تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری را در بقاع متبرکه با برپایی سفره های هفت سین و فضا سازی بقاع نیز برپایی خیمه های معرفت، غرفه کودک و نوجوان، پاسخ گویی به سوالات غرفه های مشاوره غرفه های جوانی جمعیت و فرزند آوری، سبک زندگی اسلامی، و...  است.

وی اضافه کرد: این طرح  با هدف استفاده از ظرفیت فرهنگی بقاع  اجرا می‌شود  از ۲۹ اسفند ماه شروع و تا ۱۵  فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

کد خبر 1755061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha