استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهید «مؤذن» دیدار کرد

استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده شهید مدافع امنیت «علیرضا مؤذن» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز ( ۲۶ اسفند) در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «علیرضا مؤذن» اظهار کرد: این شهید بزرگوار با اهدای جان و خون خود جلوی یک حرکت تروریستی بزرگ را گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود: براساس برآورد اولیه این بود که اینها یک گروه قاچاقی هستند اما بعدا با آثاری که از آنها برجای مانده بود معلوم شد که یک گروه تروریستی بودند که با هوشمندی مرزبانی استان و به خصوص این شهید عزیز از ورود این افراد جلوگیری می‌شود.

قناعت بیان کرد: اگر خدای نکرده قصور و کوتاهی می‌شد، معلوم نبود آنها با عملیات تروریستی چندها نفر را در کشور به شهادت می رساندند.

وی  اقدام شهید علیرضا مؤذن و همرزمانش را قابل تقدیر و ارزشمند دانست و گفت: این شهید با نثار جان خود از یک اقدام بزرگ خرابکارانه جلوگیری کرد.

استاندار ادامه داد: این شهید جوان با خصوصیات اخلاقی که داشت بسیار انسان متدین، دیندار و با اخلاق بود و در روایات هم داریم که شهدا گلچین می‌شوند.

گفتنی است، شهید مرزبان ستوان‌یکم «علیرضا موذن» فرمانده پاسگاه مرزی چکاب، متولد سال ۱۳۷۸ است که شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد خبر 1755133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha