عیدانه جهادگران عنبرآبادی به محرومین

ایوب سنجری رویکرد فعالیت گروه های جهادی را در حوزه عمرانی برشمرد و افزود: هر گروه جهادی متشکل از ۱۰ جهادگر است که به همت جهادگران این گروه های جهادی، ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در ایام نوروز برای محرومین و نیازمندان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۸ اسفندماه) ایوب سنجری در حاشیه بازدید از فعالیت گروه های جهادی در عنبرآباد، با آروزی قبولی طاعات و عبادات و ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: در حال حاضر ۵ گروه جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان عنبرآباد در حال فعالیت هستند.

عیدانه جهادگران عنبرآبادی به محرومین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد رویکرد فعالیت این گروه های جهادی را در حوزه عمرانی برشمرد و افزود: هر گروه جهادی متشکل از ۱۰ جهادگر است که به همت جهادگران این گروه های جهادی، ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در ایام نوروز برای محرومین و نیازمندان ساخته می شود.

عیدانه جهادگران عنبرآبادی به محرومین

وی ابراز کرد: ساخت یک باب مدرسه، مرمت و بازسازی ۲ بابا خانه مسکونی، کاشیکاری و سفید کاری منازل محرومین بخش دیگری از خدمات جهادگران این گروه های جهادی در ایام نوروز است.

عیدانه جهادگران عنبرآبادی به محرومین

سنجری اظهار کرد: با تلاش جهادگران و بسیجیان عنبرآباد ۱۰ واحد مسکونی در عید نوروز ساخته می شود و قرار است این خانه ها سرپناه خانواده ای نیازمند شود.

فرمانده سپاه عنبرآباد ادامه داد: منازل مسکونی به همت سپاه عنبرآباد و با کمک خیرین برای نیازمندان ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید آفرینی و خدمت به محرومین و نیازمندان از رویکردهای بسیج سازندگی در انجام فعالیت های جهادی است.

سنجری با بیان اینکه امروز به برکت تفکر بسیج خدمت به مردم‌ به یک فرهنگ تبدیل شده است، تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و بسیج با تمام ظرفیت ها و توانمندی‌ها در  مسیر خدمت به مردم گام بر می دارد.

فرمانده سپاه عنبرآباد عنوان کرد: جا دارد از تلاش جهادگران گروه های جهادی منتظران ظهور، امام هادی (ع)، شهید دهقانپور، شهید بینا و شهید نیک نفس که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه و در ایام تعطیلات در این منطقه حضور یافته و پای کار خدمت به مردم هستند.

کد خبر 1755393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha