دوره عمومی معارف مهدویت با رویکرد پژوهشی و تبلیغی در مشهد

دوره عمومی معارف مهدویت با رویکرد پژوهشی و تبلیغی به صورت حضوری و کارگاهی و در قالب ۱۵ جلسه در مسجد عمار یاسر فرامرز عباسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دوره عمومی معارف مهدویت با رویکرد پژوهشی و تبلیغی در مشهد به عنوان اولین مرحله آموزشی مهدویت، دوره ای است که دانش پژوه با گذراندن آن توانایی تبیین آموزه مهدویت و پاسخ گویی به مهمترین شبهات آن را می تواند داشته باشد و با حضور اساتید برجسته بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی و قم به صورت حضوری و کارگاهی (آموزشی ،پژوهشی) و در قالب جلسات علمی از ۱۱ اسفندماه شروع شده و به مدت ۴ ماه شامل ۱۵ جلسه است برگزار می شود.

جهت سهولت حضور خواهران برای کودکان ۳ – ۱۰ سال امکان ثبت نام در دوره مهارت افزایی ویژه کودکان با حضور مسئول و مربی ناظر اختصاص داده شده است.

صیانت از معارف ناب مهدویت و پاسخگویی به شبهات مرتبط، آشنایی با فرقه ها و جریانهای انحرافی مهدویت و صیانت در مواجهه با آن ها، عمل به منویات امامین انقلاب در مقوله مهدویت از جمله اهداف این دوره عمومی معارف مهدویت با رویکرد پژوهشی و تبلیغی است.

دوره عمومی معارف مهدویت با رویکرد پژوهشی و تبلیغی در مشهد

بهره گیری از اساتید برجسته ی حوزه مهدویت، کارگاهی و کارآمد بودن دورهها، اعطاء گواهینامه از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، دسترسی به فایل های صوتی هر جلسه، ارتقاء دانش و مهارت های علمی و پژوهشی، فراهم بودن مکان مجزا برای کودکان از جمله مزایای شرکت در دوره حضوری است.

مکان برگزاری دوره، مسجد عمار یاسر واقع در فرامرز عباسی ۵ انتهای رسالت ۱۷ و زمان آن جمعه ها ساعت ۸:۳۰ صبح است.

در جلسه اول حجت الاسلام و مسلمین حسن محمودی با بیان موضوع زندگی زیبا در پرتو شناخت امام زمان علیه السلام به تبیین کاربردی موضوع همراه پرسش و پاسخ پرداخت.

 در جلسه دوم جمعه در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه حجت السلام والمسلمین اسکندری به بیان موضوع انتظار و تبیین ابعاد و معنای آن پرداخت این جلسه از ساعت ۱۵:۳۰ تا اذان مغرب و همراه سفره افطاری بود.

پایان پیام/

کد خبر 1755419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha