برگزاری مسابقه عکاسی «ضیافت رمضان» ویژه اهالی مساجد

حجت الاسلام امیدی از فراخوان مسابقه عکاسی «ضیافت رمضان» ویژه اهالی مساجد استان فارس با محوریت مسجد و ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فارس از برگزاری مسابقه عکاسی «ضیافت نور» به مناسبت بهار قرآن خبر داد و گفت: این مسابقه عکاسی با محوریت مساجد فراخوان داده شده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس به موضوع این مسابقه اشاره کرد که شامل محافل قرآنی، خدمات اجتماعی و کمک مؤمنانه، سفره‌های افطاری ساده، حضور روزه اولی ها در مسجد، مراسمات شب های قدر و نماز جماعت صبح با محوریت حضور خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده فقط در ٢ موضوع می تواند شرکت کند، بیان کرد: تنها آثاری که حالت افقی دارند، پذیرفته می‌شوند و عکس ارسالی باید تصویری با وضوح بالا باشد.

امیدی به دیگر جزییات مسابقه عکاسی «ضیافت نور» اشاره کرد و گفت: تمامی عکس ها با فرمت نام و نام خانوادگی، موضوع ، نام مسجد و شماره تلفن همراه ارسال شود.

وی همچنین گفت: آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی پذیرفته نمی‌شوند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس با بیان اینکه پس از ارسال عکس ها، هیچ ویرایشی امکان پذیر نیست، عنوان کرد: ویرایش عکس ها باید در حد تنظیم نور و کراپ باشد.

وی با اشاره به اینکه عکس‌ها باید بدون لوگو و نماد ارسال شوند، بیان کرد: شرکت در این مسابقه برای تمامی افراد ۱۰ سال به بالا با عکسبرداری از طریق گوشی تلفن همراه و نیز دوربین عکاسی مجاز است.

امیدی  ۲۵ ماه مبارک رمضان را آخرین مهلت شرکت در این مسابقه عنوان کرد و گفت: تصاویر باید به پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۳۸۰۹۱۲۵۹ارسال شود.

وی ادامه داد: به نفرات برتر هر بخش از این مسابقه عکاسی در روز عید سعید  فطر جایزه  ۲ میلیون تومانی اهدا می شود.

امیدی گفت: اعلام برگزیدگان مسابقه از طریق کانال اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس در پیام رسان ایتا انجام می شود.

کد خبر 1755468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha