آزادی ۶۶ زندانی توسط خیران گلپایگانی

نامداری از آزادی ۶۶ زندانی جرائم مالی غیر عمد توسط خیران گلپایگانی در یکسال اخیر خبر داد و خواستار کمک مردم برای آزادی ۱۵ زندانی دیگر در جشن گلریزان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، مجتبی نامداری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گلپایگان، اشتغال را یکی از اساسی ترین برنامه های زندان ذکر کرد و گفت: حدود ۶۰ نفر از زندانی های فاقد تامین در کارگاه تولید نبات زندان فعال هستند و شرایط اشتغال حدود ۴۲ نفر در کارگاه تولید قطعات خودرو فراهم شده است و همه بند نسوان، به قالی بافی و دسته بندی مواد غذایی مشغول هستند.


رئیس زندان گلپایگان آمار اشتغال زندانی ها را ۷۵ درصد برآورد کرد و ادامه داد:  حدود  ۱۳۰ نفر از زندانی ها با شرکت های مختلف صنعتی و با رعایت کامل شئونات، مشغول به کار هستند و تعداد شاغلان زندان از ۱۴۱ نفر سال ۱۴۰۱ به ۲۰۹ نفر در سال ۱۴۰۲ رسیده است و چهار میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به زندانی ها حقوق پرداخت شد.


وی از فعال شدن پکیج فاضلاب این زندان در آینده نزدیک با اعتباری حدود یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۱۵ زندانی  نیازمند مالی غیر عمد، با بدهی نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان منتظر برگزاری جشن گلریزان در  روز ۲۴ ماه مبارک رمضان، هستند لذا از همه مردم برای حضور و کمک به آنها دعوت می شود.


نامداری خانواده های زندانیان را آسیب پذیرترین قشر جامعه توقیف کرد و ادامه داد: خیران گلپایگان ۴۸ نفر و ستاد دیه ۱۸ نفر  و در مجموع ۶۶ نفر را در یک سال گذشته  از زندان آزاد کردند.


رئیس زندان گلپایگان از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در شش ماه دوم سال جاری در میان خانواده های زندانی خبر داد و بیان کرد: مردم کمک های خود برای آزادی زندانی ها،  به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۰۳۷۹۴۹۶۷ یا شماره حساب ۸۶۵۵۸۷۵۷۶۳ نزد بانک ملت واریز  کنند./

کد خبر 1755514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha