عهدی برای ظهور در آخرین قرار عاشقی سال ۱۴۰۲

یونس میجانی پخش نماهنگ را یکی از برنامه های سه شنبه های مهدوی آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۲ برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز امشب کارت های عهد با امام زمان (عج) در بین رهگذران توزیع شد.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امشب همزمان با آخرین سه شنبه از سال ۱۴۰۲ طرح سه شنبه های مهدوی در جوار میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت افزود: این پنجاه و یکمین قرار عاشقی نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری برای ظهور امام زمان (عج) بود.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ هر هفته در قالب طرح سه شنبه های مهدوی ایستگاه مهدویت همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری راه اندازی شد.

میجانی ابراز کرد: در این ایستگاه مهدویت، مداد رنگی و نقاشی های آماده با موضوع ظهور در اختیار کودکان رهگذر گذاشته شد تا این نقاشی ها را رنگ آمیزی کنند و با امام زمان (عج) بیشتر آشنا شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین بسته های فرهنگی تبلیغی مهدویت تخت عنوان رزق معنوی در بین عابرین پیاده توزیع شد تا  فلسفه انتظار بیشتر آشنا و نسبت به وظایف یک منتظر واقعی آگاهی بیشتری پیدا کنند.

وی اظهار کرد: اجرای سرود زنده توسط نوجوانان مسجدی عضو کانون با موضوع ظهور یکی دیگر از برنامه های سه شنبه های مهدوی در سال ۱۴۰۲ بود.

میجانی پخش نماهنگ را یکی از برنامه های سه شنبه های مهدوی آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۲ برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز امشب کارت های عهد با امام زمان (عج) در بین رهگذران توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت اضافه کرد: براساس این عهد نامه ها، قرار است منتظران ظهور در لحظه سال تحویل دعای فرج را به نیت تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و رفع گرفتاری های مردم قرائت کنند.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های سه شنبه های مهدوی راه اندازی موکب بود که نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، شربت، دمنوش، شله زرد و کیک توزیع شد.

میجانی خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی این بود که گامی هر چند کوچک در زمینه سازی ظهور برداریم و ان شاءالله سال آتی نیز این طرح با قوت بیشتر اجرا خواهد شد.

کد خبر 1755516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha