استان مرکزی پیشتاز و پیشرو در تحقق شعار سال است

استاندار مرکزی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: استان مرکزی پیشتاز و پیشرو در تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، استاندار استان مرکزی، امروز (۱ فروردین ۱۴۰۳) در آئین استقبال از مسافران نوروزی که با حضور  تیم های امدادی و مسئولان استان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن گفت: استان مرکزی امسال در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم با وجود بارندگی های بسیار خوب و در برخی نقاط سیل آسا باز هم آمادگی های لازم وجود دارد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه خط قرمز و مهمترین مساله ما در مجموعه استان  بحث تصادفات است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا تصادفات به صفر برسد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس باید جاده ها را برای رانندگان متخلف نا امن کند، خاطر نشان کرد: از همگان تقاضا داریم رعایت ایمنی را داشته باشند و پلیس نیز با متخلفان برخورد کند و اجازه عبور از جاده ها را به رانندگان پرخطر و متخلف ندهد.


این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه ۳۳ نوروزگاه در سراسر استان فعال است، خاطر نشان کرد: در مرکز استان ۸ نوروزگاه در خدمت مسافران نوروزی است و در مابقی نقاط استان از یک تا سه نوروزگاه آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه همه بخش ها با برنامه پای کار سفرهای نوروزی آماده اند تا همه چیز با دقت و کفایت لازم در دسترس همگان باشد، گفت: شهر اراک  آمادگی لازم را دارد تا با کمک شما خود را بجای محل عبور مسافران مقصد گردشگری تبدیل کند.  

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه استان مرکزی پیشتاز و پیشرو در شعار سال است، اضافه کرد: همانطور که در دو سال گذشته پیشتاز و پیشرو در شعار سال بودیم امسال نیز با همه توان در مسیر شعار سال حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 1755560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha