جنایت دیگر صهیونیستها/ جدا کردن دستگاه‌های تنفس مصنوعی از بیماران «الشفاء» درغزه

ارتش رژیم صهیونیستی دستگاه‌های تنفس مصنوعی را از برخی بیماران بیمارستان الشفاء در غزه جدا می‌کنند و شمار زیادی از کادر پزشکی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی گزارش داد: در سومین روز از محاصره مجتمع پزشکی الشفاء، ارتش اشغالگر اسرائیل دستگاه تنفس مصنوعی برخی از بیماران را قطع کرد.

خبرنگار المیادین از شمال نوار غزه گزارش داد: اشغالگران صهیونیستی به هرشی یا فرد متحرک در حیاط مجتمع یا حتی هرکسی که از پنجره به بیرون نگاه کند، تیراندازی می کند. نیروهای اشغالگر امروز (چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳) تعداد زیادی از کادر پزشکی را دستگیر کردند.

اشغالگران با هدف قراردادن منزلی در اطراف الشفاء درغرب نوار غزه باعث شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها شدند.

دفتر رسانه ای در نوار غزه گزارش داد: نیروهای اشغالگر روز گذشته(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲) در مجتمع پزشکی الشفاء مرتکب کشتار شدند، به طوری که ۵۰ فلسطینی را اعدام و نزدیک به ۲۰۰ نفر را در این مجتمع پزشکی و اطراف آن دستگیر کردند.

این دفتر اعلام کرد: ارتش اسرائیل در جنایت جنگی آشکار و نقض آشکار قوانین بین‌المللی مرتکب قتل عام شده است و اطلاعات میدانی درباره اعدام تعدادی از کودکان نیز دریافت شده است.

در حالی که اشغالگران به محاصره مجتمع پزشکی الشفا ادامه می دهند، زندگی ۳۰ هزار فلسطینی در در خطر است، زیرا پهپادها و توپخانه های اشغالگر هر چیزی را که در منطقه حرکت می کند، هدف قرار می دهند.

نیروهای اسرائیلی با توجه به بمباران، تیراندازی و یورش مداوم به خانه‌ها، خانواده‌های اطراف مجتمع را مجبور به آواره‌کردن کردند و آنها مجبور به ترک محله الرمال و بیمارستان الشفاء شدند.

دو روز پیش اشغالگران به مجتمع پزشکی شفا یورش بردند، در حالی که همچنان از روایات ساختگی خود درباره استفاده مقاومت از بیمارستان برای فریب جهانیان با هدف توجیه حمله شان بهره می‌گیرند.

آمار جان باختگان حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۱ هزار و ۹۲۳ شهید و ۷۴ هزار و ۹۶ زخمی رسیده است.

کد خبر 1755579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha