نوروز، مظهر رستاخیز طبیعت و تجدید قوای انسان است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: نوروز، مظهر رستاخیز طبیعت و تجدید قوای انسان است و فرصتی مغتنم برای نو شدن و تحول درونی و بیرونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را به شهروندان، مدیران، رابطین وبچه های مسجد استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول سال نو و بهار طبیعت را به آحاد مردم شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان‌غربی تبریک و شادباش می‌گویم. نوروز، مظهر رستاخیز طبیعت و تجدید قوای انسان است و فرصتی مغتنم برای نو شدن و تحول درونی و بیرونی است. امیدوارم در سال جدید با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد تحولات مثبت و سازنده در همه عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی باشیم.

در سالی که گذشت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر خود، گام‌های بلندی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و انقلابی برداشتند.

از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه فعالان و اعضای این کانون‌ها که در تحقق اهداف و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نقش‌آفرینی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم در سال جدید نیز با همدلی و هم‌افزایی همه دست‌اندرکاران، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باشیم. سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و برکت برای شما آرزومندم.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی

کد خبر 1755619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha