فعالیت‌های قرآنی ایران ستودنی است

شیخ عثمان عبدالحلیم حسین با ابراز خرسندی از سفر خود به ایران جهت شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: فعالیت‌های قرآنی که ایران در سطوح مختلف انجام می‌دهد، ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شیخ عثمان عبدالحلیم حسین، قاضی القضات مسلمانان کنیا پیش از سفر خود به ایران برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا با قربانعلی پورمرجان، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کرد.

شیخ عبدالحلیم حسین ضمن تشکر از رایزنی فرهنگی ایران برای دعوت به این نمایشگاه قرآنی گفت : امیدوارم این سفر بر تجربیات ما بیافزاید. فعالیت‌های قرآنی که ایران در سطوح مختلف انجام می‌دهد، ستودنی است .

وی ابراز کرد: جایگاه محاکم اسلامی در کنیا برای مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. قاضی القضات اسلامی عملا رابط دولت و مسلمانان است و طرف مشورت دولت کنیا در رابطه با مسائل اسلامی و مسلمانان محسوب می‌شود.

رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار، بیان کرد: ما بسیار خوشحالیم که همراه با بهار طبیعت و آغاز سال 1403 هجری شمسی، میزبان فعالان قرآنی، اصحاب قرآن، مسلمانان و شخصیت‌های قرآنی سراسر دنیا از جمله کنیا در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هستیم.

کد خبر 1755660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha