مشارکت مسجدی ها در پویش «امسال عید مهمان هستیم»

همزمان با سال نو و ماه مبارک رمضان پویش «امسال عید مهمان هستیم» در سه بخش انفرادی، خانوادگی و مساجد استان اصفهان  برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی رنجبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: حفظ حرمت این روزها برای مسافران و شهروندان لازم است که پویش «امسال عید مهمان هستیم» برای سال دوم اجرایی می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: این پویش همراه با مسابقه است که روزانه هدایایی به برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد در سه بخش انفرادی، خانوادگی و مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: در بخش انفرادی که ویژه کودک و نوجوان است باید عکس روزه اولی ها سر سفره افطار یا در حال نماز یا حضور در مساجد و برنامه های مذهبی ماه مبارک و مواردی از این قبیل به دبیرخانه پویش ارسال شود.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: نقاشی آزاد باموضوعات مربوط به تقارن نوروز با ماه رمضان و فیلم ۳۰ تا ۵۰ ثانیه ای لب خوانی سرودهای سلام فرمانده، جشن فرشته ها، عزیزم حسین و سایر سرودهای مرتبط با نوروز و ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعات بخش کودک و نوجوان این پویس است.

وی به بخش خانوادگی پویش «امسال عید مهمان هستیم» اشاره کرد و اظهار داشت: عکس تزیین سفره افطاری توسط مادران به شرط ساده بودن، سلفی با پدربزرگ و مادربزرگ، عکس خویش انداز دید و بازدید عید در کنار پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و کاشت درخت مثمر به یاد شهدا و درگذشتگان عناوین موضوعی شرکت در این پویش به حساب می آید.

حجت الاسلام رنجبر  به بخش مساجد و تشکل های فرهنگی این پویش اشاره کرد و گفت: جشن روزه اولی ها و مراسمات مساجد و پایگاه ها، عکس از محافل قرآنی و جلسات جزء خوانی در مساجد، کمک به نیازمندان با جمع آوری ارزاق و نذرکریمانه نان در ۱۵ ماه رمضان و افطاری ساده در مساجد  و فعالیت های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در مساجد از عناوین این بخش پویش است.

وی ادامه داد: علاقه مندان در هر بخش آثار خود را به آدرس @maheomidisfahan در پیام رسان ایتا ارسال کنند تا از جوایز این رویداد نیز بهره مند شوند.

کد خبر 1755676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha