بیش از ۱۱میلیارد ریال کمک مومنانه در پویش «هلال رحمت» بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد

فخاری گفت: در قالب پویش ملی«هلال رحمت» ۲هزار و ۵۰ سبد معیشتی به ارزش بیش از یازده میلیارد ریال بین خانواده های کم برخوردار استان مازندران توزیع شد.

غلامعلی فخاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مازندرانی ها در ماه رمضان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در طرح خدمات نوروزی با برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، امداد و نجات نوروزی، خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین و گردشگران نوروزی، پویش هلال رحمت(تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای کمک به نیازمندان)، ارائه خدمات درمانی و دارویی و برپایی ایستگاه آموزشی به مسافرین نوروزی، درحال خدمت رسانی است، اظهار کرد: تمامی این فعالیت ها در نوروز امسال با شعار «هم راهتان هستیم» درحال اجراست.
وی افزود: با شروع طرح های ملی امداد و نجات و طرح خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین در نوروز ۱۴۰۳ به تعداد ۲۷۲ داوطلب همراه با ۲۴ عضو داوطلب حقوقی، ۹۲ دستگاه لجستیک، داوطلبانه نسبت به پشتیبانی از ستاد و شعب در بخش های مختلف در برپایی برنامه های نوروزی درحال فعالیت هستند.
فخاری گفت: در حوزه جوانان بیش از ۱۵.۲ میلیارد ریال، در حوزه داوطلبان بیش از ۲۴ میلیارد ریال و در حوزه امداد بیش از ۱.۶ میلیارد ریال مشارکت ثبت شده است.
وی یادآورشد: ۲هزار و ۵۰ سبد معیشتی به ارزش بیش از یازده میلیارد ریال در طرح ملی پویش همای رحمت بین نیازمندان استان توزیع  شد.
فخاری بیان کرد: همچنین داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران دوشادوش جوانان و امدادگران در قالب طرح های داوطلب یار، غربالگری سلامت، پویش بشر دوستی، مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، نیابت، مرهم زائر در حال خدمتگزاری به مسافران نوروزی هستند.
کد خبر 1755703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha