رشد تولید، کلید اساسی حل مشکلات کشور است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است، گفت: ورهبر معظم انقلاب نیز براین موضوع تاکید دارند و این مهم در نام گذاری‌ها خود را متبلور ساخته است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به نام گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این نامگذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه است و ریل‌گذاری برای مسئولان و صاحبان فکر و اندیشه است. 


وی افزود: کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز براین موضوع تاکید دارند و این مهم در نام گذاری‌ها خود را متبلور ساخته است. 


امام جمعه زنجان گفت: جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است که در این راستا باید موانع مردمی شدن اقتصاد را بر طرف کنیم. 


آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: سال گذشته در کشور هم رویدادهای شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع‌بینی است که هم باید نقاط قوت و نقاط ضعف را باهم ببینیم. 


وی ادامه داد: توصیه من به مسئولان و جوانان این است که نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال توجه ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمودها تلاش بیشتری از خود نشان دهند. 


امام جمعه زنجان با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، رشد مستمر اقتصادی است، گفت: در این استان توسعه اقتصادی نیز اولویت برنامه هفتم لحاظ شده است که البته توسعه توأم با عدالت مدنظر است.

کد خبر 1755732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha