گزارشی از اسکان و اطعام و برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ویژه برنامه‌های بقاع متبرکه امام‌زادگان استان در ایام نوروز تا دوم فروردین را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص آمار خدمات رفاهی و فرهنگی بقاع متبرکه استان تا دوم فروردین ماه گفت: در حوزه تشرف زائرین به بقاع متبرکه تا دوم فروردین ماه حدود بر ۵۰ هزار نفر زائر ایرانی و حدود ۱۵۰۰ زایر خارجی داشتیم.

وی با اشاره به اقامت و اسکان شبانه زائرین در امامزادگان استان تصریح کرد: تاکنون بقاع متبرکه استان پذیرای ۵۳۸۷ زائر برای اسکان شبانه بوده اند.

گزارشی از اسکان و اطعام و برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه خراسان رضوی

وی با اشاره به خدمات فرهنگی بقاع در این ایام گفت: تا امروز در حوزه مشاوره وقف، اعتقادی و خانواده و... ۷۹۲ مورد مشاوره به مهمانان نوروزی امامزادگان ارائه شده است. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با عنایت به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان بحث پذیرایی و افطاری ساده را نیز در بقعه‌های امامزادگان داشتیم و تا امروز از ۲۸۰۶۵ نفر پذیرائی شده است.

گزارشی از اسکان و اطعام و برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه خراسان رضوی

وی ادامه داد: بازدید از خیمه های معرفت در این اماکن متبرکه ۷۸۰۰ مورد و نماز جماعت نیز در ۱۵۳ نوبت اقامه شده است.

حجت الاسلام احمدزاده سخنرانی، قرائت ادعیه و مسابقه فرهنگی را ۳۲۶ مورد و جلسات ترتیل خوانی، محفل انس و جلسه تفسیر قرآن بقاع متبرکه استان را ۹۴ مورد اعلام کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1755738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha