اقتصاد مردم محور مشکلات را از بین خواهد برد

امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین گفت: مقام معظم رهبری ضعف اقتصادی را دیده اند و این شعار را انتخاب کردند که از این به بعد باید اقتصاد مردم محور باشد تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین ظهر امروز جمعه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: عید باستانی نوروز و سال نو را خدمت همه شما مردم شریف و تمام ملت هایی که این نوروز را جشن می گیرند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این عیدی که در پیش رو داریم سال ظهور امام زمان(عج) قرار بگیرید.
وی گفت: در روایتی است که می فرماید کسی که یک روز را با میل و رغبت روزه بگیرد خداوند اگر همه زمین را به عنوان پاداش پر از طلا کند و به او هدیه دهد هنوز ثواب آن را به طور کامل تا روز قیامت نداده است، یعنی دنیا اصلا ظرفیت پاداش روزه دار نیست و باید روز قیامت پاداش این شخص روزه دار داده شود.
امام جمعه خیرآباد در ادامه افزود: روایت قدسی است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند که خداوند متعال فرمود روزه برای من خداوند است و من خودم پاداش روزه دار هستم، یعنی اگر روزه می گیریم بدانیم که فقط برای رضای خدا روزه می گیریم.
حجت‌الاسلام محمدیاری با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان سال ۱۴۰۳ را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که مسؤولین باید نسبت به این امر مهم تلاش کنند که شعار امسال محقق شود تا مردم بتوانند از این برکات جمهوری اسلامی بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری سالی را نامگذاری و انتخاب می‌کنند به فرموده خود معظم الله که فرمودند من مطالعه کردم و تحقیق کردم که اگر جهش تولید با مشارکت مردم باشد و مردم پای کار باشند این کار جلو می رود و هیچ چیز به اندازه قدرت مردمی نیست که شاید دولت های قبلی نتوانستند مردم را وارد اقتصاد کنند و اقتصادمان را مردم پایه کنند که ایشان این ضعف را دیده اند و این شعار را انتخاب کردند که از این به بعد باید اقتصاد مردم محور باشد تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
خطیب جمعه خیرآباد تاکید کرد: امروز مردم واقعا از مشکلات اقتصادی رنج می برند و در مضیقه هستند که مقام معظم در پیام نوروزی امسال چند بار به این مهم اشاره می کنند و راه حل هم می دهند که می فرمایند امکان حل این مشکل با تقویت تولید ملی است که اگر ما هرچقدر بتوانیم نیازهای خودمان را در داخل تولید کنیم خیلی از این مشکلات رفع خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدیاری با اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی صنعت نفت، گفت: امروز اگر دشمن نفت ملت را مورد تعارض قرار دهد و مردم ما را تضعیف کنند بدانند پاسخ محکم و دندان شکنی خواهند شنید که امروز جمهوری اسلامی از جایگاه والایی در سطح منطقه برخوردار است. 

کد خبر 1755757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha