بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها از اهداف دشمن است

آیت‌الله فلاحتی بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را جزو برنامه‌های دشمن طبق بیانات رهبری عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری، نارسایی‌ها و مشکلات باید به‌گونه‌ای بیان شود که باعث شادی دشمنان و آزرده خاطر شدن دوستان و مردم نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،
آیت‌الله رسول فلاحتی_نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۳ فروردین) با اشاره به تاکیدات اسلام به مهربانی و مهر ورزیدن اظهار کرد: در جامعه اسلامی اگر یک نفر با گرفتاری و مشکلی روبه‌رو شد، دیگران وظیفه دارند برای برطرف کردن غم و ناراحتی وی تلاش کنند و این مهرورزی و مهربانی تاثیرات فراوانی برای فرد و جامعه خواهد داشت.

وی یکی از راه‌های جذب و هدایت مردم به سمت دین خدا را محبت کردن و مهربانی عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر همواره تاکیدات ویژه‌ای به مسئله تولید و اقتصاد به عنوان پیشران ارتقاء جایگاه ایران داشته اند.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: توجه به قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم یکی از دغدغه‌های همیشگی رهبری بوده و برای پاسخ به مطالبه رهبری و رفع دغدغه‌های مردم، همه مسئولان باید تلاش خود را در این حوزه به‌کار گیرند تا قیمت‌ها تثبیت شود.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ما می‌دانند که بعضی افزایش قیمت‌ها متاثر از روابط اقتصادی با بعضی کشورها و سایر عوامل است افزود: رهبری به دغدغه‌های مردم توجه بسیار دارند و معتقدند باید به دغدغه های مردم پاسخ داده شود.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: مردم ما در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، ۲۲ بهمن و سایر عرصه‌ها نشان دادند که مردمی بصیر هستند که آگاهانه در مسیر گام برمی‌دارند.

وی در ادامه به پانزدهم ماه رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت، سخاوت و کرم را در آن دانستند که انسان به شخص نیازمند کمک کند قبل از اینکه او دست نیاز دراز کند.

امام جمعه رشت با اشاره به ثواب افطاری دادن در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که در روز قیامت و در اوایلِ محاسبه مورد توجه خواهد بود در واقع سیراب کردن فرد تشنه و افطاری دادن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وابستگی منافع ملی به امید و ایمان ملت نیز بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری، نارسایی‌ها و مشکلات باید به‌گونه‌ای بیان شود که باعث شادی دشمنان و آزرده خاطر شدن دوستان و مردم نشود.

وی تصریح کرد: البته رهبر معظم انقلاب از ضعف تبلیغات نسبت به مظاهر نشاط و امید در جامعه گله کردند و فرمودند «نشاط ملت، کار و تلاش جوانان و تلاش دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف باید به خوبی بیان و نشان داده شود.»

آیت‌الله فلاحتی بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را جزو برنامه‌های دشمن طبق بیانات رهبری عنوان کرد و افزود: ملت مسلمان ایران و گیلان مردمی با بصیرت هستند و دشمنان خود را شناخته‌اند و لذا دشمن هیچگاه موفق نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، قضایا و اتفاقات غزه را نشانگر ظلمت دنیای امروز می دانند افزود: رهبری فرمودند «جبهه مقاومت باید تقویت شود تا سبب بیدار شدن بیشتر وجدان‌های خاموش شود و همه مردمان دنیا متوجه ظلم ستمگران شوند».

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مقاومت همه‌ محاسبات آمریکا را برهم زد گفت: امروز دنیا شاهد وضعیت رژیم صهیونیستی است که از درون دچار بحران است و آمریکا نیز در منطقه منفورتر شده است و لذا دشمن سعی دارد به جوانانِ شجاع مقاومت اهانت کرده و آنان را تحقیر کند و بگوید که این مقاومت کارِ آنان نیست در حالی‌که این جوانان غیور فلسطینی، یمنی، عراقی و لبنانی هستند که امروز در برابر اسراییل ایستاده‌اند.

بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها از اهداف دشمن است

بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها از اهداف دشمن است

بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها از اهداف دشمن است

بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها از اهداف دشمن است

کد خبر 1755758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha