بیش از ۴ هزار نفر به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند

سلیمی گفت: ۴ هزار و ۵۶۲ داوطلب جوان و امدادگر در پایگاه‌های خدمات نوروزی و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای گیلان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، هادی سلیمی امروز(جمعه، ۳ فروردین) در جریان بازدید از پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان در جمع خبرنگاران به آغاز بیست و چهارمین دوره خدمات نوروزی و سفر جمعیت هلال احمر گیلان، اظهارکرد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی در ۳۲ پایگاه شامل ۱۵ پایگاه خدمات نوروزی و ۱۴ پایگاه سیار معاونت امور جوانان هلال احمر در حال اجرا است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: در قالب اجرای طرح خدمات نوروزی و سفر جمعیت هلال احمر گیلان، ۴ هزار و ۵۶۲ نفر در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی از فعالیت ۲۰۴ نفر در حوزه امداد و نجات در قالب طرح مذکور خبر داد و تصریح‌کرد: ۱۱۸ نفر نیز در پایگاه‌های نوروزی سطح شهرستان‌های گیلان در مبادی ورودی شهرها به مسافران نوروزی خدمات‌ ارائه می‌دهند.

سلیمی با بیان‌اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی ۴۹ حادثه در سطح استان گیلان به وقوع پیوسته است، گفت: از این تعداد ۲۶ حادثه مربوط به حوادث جاده‌ای استان گیلان بوده است.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی در صورت بروز حادثه با شماره تماس ۱۱۲ تماس گرفته و حادثه را گزارش دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از هموطنانی که قصد سفر به این استان را دارند خواست اصول ایمنی را رعایت و سرعت مطمئنه را مد نظر قرار داده و خودروهای‌شان را برای سفر به تجهیزات ایمنی مجهز تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 1755776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha