بچه مسجدی ها شادی سال نو را با ایتام تقسیم کردند

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: ما با تاسی از سیره اهل بیت (ع) مخصوصا حضرت علی (ع) خواستیم با اهدای کفش به نیازمندان و ایتام شادی سال نو را با آنها تقسیم کردیم.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، گفت: یکی از برنامه های کانون در این ایام، برگزاری دوره آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم برای کودکان است.

بچه مسجدی ها شادی سال نو را با ایتام تقسیم کردند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی این است که کودکان با قرآن کریم بیشتر مانوس شوند.

بچه مسجدی ها شادی سال نو را با ایتام تقسیم کردند

وی بیان کرد: کودکانی که بتوانند سوره های جزء ۳۰ را تا پایان ماه مبارک رمضان حفظ کنند از جوایزی که در نظر گرفته ایم بهره مند می شوند.

بچه مسجدی ها شادی سال نو را با ایتام تقسیم کردند

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون شهید باکری در طول سال حمایت از خانواده های نیازمند و ایتام است و در این ایام که مصادف با ماه مبارک رمضان و عید نوروز می باشد ما خانواده های نیازمند را فراموش نکردیم و به سراغ آنها رفتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ جفت کفش هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در بین خانواده های نیازمند و ایتام ساکن ۱۴ روستای محروم و کم برخوردار رودبار جنوب توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک و دستگیری از فقرا و نیازمندان یکی از کارهای نیک و پسندیده ای است که هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی دارد و این مهم در سیره اهل بیت (ع) قابل مشاهده است.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: ما با تاسی از سیره اهل بیت (ع) مخصوصا حضرت علی (ع) خواستیم با اهدای کفش به نیازمندان و ایتام شادی سال نو را با آنها تقسیم کردیم.

کد خبر 1755843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha