راه‌اندازی کمپین رمضانی «اجر مضاعف» برای ساخت مساجد در قطر

کمپین «اجر مضاعف» با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و مسکن برای خانواده های نیازمند و همچنین ساخت مساجد با حداقل هزینه در دهه دوم ماه مبارک رمضان از سوی خیریه قطر راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « gulf-times»، کمپین «اجر مضاعف» با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و مسکن برای خانواده های نیازمند و همچنین ساخت مساجد با حداقل هزینه در دهه دوم ماه مبارک رمضان از سوی خیریه قطر راه اندازی شد.

این حرکت به عنوان بخشی از کمپین خیریه قطر با عنوان «بخشش بی پایان» در ماه رمضان انجام می شود.

انتظار می رود بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان با حمایت خیرین در قطر از این کمپین بهره مند شوند.

هدف از راه اندازی این کمپین این کمپین به وجود آوردن تاثیر توسعه‌ای بر جوامع فقیر و نیازمند است.

این کمپین با تامین آب آشامیدنی تمیز و کمک به کاهش رنج خشکسالی، فراهم کردن مسکن مناسب و ایمن که زندگی آبرومندانه را برای خانواده‌های فقیر تضمین می‌کند و همچنین ساخت مساجدی که نمازگزاران را قادر می‌سازد تا با خضوع و آرامش دعا کنند، یک پروژه خیریه در ماه رمضان است که فرصت هایی را نیز برای یادگیری قرآن و درک اسلام ارائه می دهد.

کمپین «اجر مضاعف» همچنین این فرصت را برای خیرین در ماه رمضان فراهم می کند تا با کمک مالی به پروژه هایی که در زندگی افراد مورد نظر تغییر ایجاد می کند، اجر معنوی خود را چند برابر کنند.

این کمپین 12 کشور آسیایی و آفریقایی از جمله غنا، اوگاندا، تانزانیا، هند، نپال، چاد، توگو، نیجریه، نیجر، ساحل عاج، بنگلادش و پاکستان را شامل می‌شود.

موسسه خیریه قطر از خیرین این کشور خواسته است تا با حمایت مالی از هزینه کل پروژه از این کمپین حمایت کنند.

این موسسه تاکید کرده است که کمک های خیرین باعث شادی نیازمندان، رفع تشنگی تشنگان، ساختن خانه برای خانواده های نیازمند و یا ساختن مساجد برای نمازگزاران خواهد شد.

کد خبر 1755888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha