ترویج شعار «نظافت نشانه ایمان است» با پاکسازی ۱۰۰ مسجد بنگلادش

شرکت لوازم بهداشتی «لایسول»، پروژه رمضانی پاکسازی ۱۰۰ مسجد در سرتاسر بنگلادش را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dhakatribune»، شرکت لوازم بهداشتی «لایسول»، پروژه رمضانی پاکسازی ۱۰۰ مسجد در سرتاسر بنگلادش را آغاز کرده است.

«لایسول» قصد دارد با استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان، نظافت و قداست مساجد را در سرتاسر بنگلادش افزایش دهد.

رهبران اسلامی در بنگلادش اعلام کردند که با همکاری این برند معروف ضدعفونی کننده کف و پاک کننده سطوح قصد دارند تا شعار «پاکیزگی نشانه ایمان است» را را در ماه رمضان ترویج دهند.

این کمپین شامل پاکسازی ۷۰ مسجد در بخش های چیتاگونگ، خولنا، باریسال، سیلهت، میمنسینگ، راجشاهی و رانگپور  و همچنین ۳۰ مسجد در «داکا»، پایتخت بنگلادش است.

به گفته رهبران مذهبی، این اقدام مشترک با هدف تقویت اهمیت پاکیزگی در فضاهای مذهبی و ترویج احساس مسئولیت جمعی در قبال رفاه جامعه انجام می‌شود.

«سابرین تینی»، یکی از مدیران بازاریابی بنگلادش در این باره گفت: در طول ماه رمضان، مساجد با افزایش حضور مسلمانان برای نمازهای منظم، مراسم افطار تلاوت قرآن و نماز تراویح مواجه می‌شوند و این هجم از فعالیت‌ها باعث می‌شود که خدام مساجد نتوانند از عهده نظافت کامل مساجد برآیند.

وی افزود: ما با انجام وظایف نظافتی خود، خادمان مساجد را یاری می کنیم و امیدواریم که این اقدام موجب ترویج فرهنگ نظافت در سراسر کشور شود.

شرکت «لایسول» به خاطر مجموعه ای از برندهای معتبر بهداشتی، سلامت و تغذیه مشهور است.

این مجموعه با تعهد به بهبود زندگی از طریق محصولات و ابتکارات نوآورانه، ابتکاراتی را در اولویت قرار می دهد که با نیازهای جامعه هماهنگ باشد و به همه اقشار جامعه کمک کند.

کد خبر 1755895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha