استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

انتشار خبر جدید الجزیره در روزهای ماه مبارک رمضان و در شرایطی که از چندی پیش اخبار محاصره غذایی و نرسیدن به موقع غذا و دارو شهدای زیادی در غزه به جای گذاشته، قلب آحاد مردم را به درد آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ خبر الجزیره مبنی بر جنایت هولناک صهیونیست‌ها نسبت به زنان غزه در مجتمع شفا بخصوص شرح دردناک هتک حرمت یک زن باردار به صورت گسترده در فضای مجازی بازنشر یافت و باعث جریحه‌دار شدن افکار و احساسات عمومی به ویژه در میان زنان و دختران شد.


استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

این جنایت در حالی رخ می‌دهد که مجامع بین‌المللی حقوق بشر از ابتدای طوفان الاقصی در سکوتی مرگبار، نظاره‌گر بدترین فجایع انسانی در غزه هستند.

انتشار خبر الجزیره در روزهای ماه مبارک رمضان و در شرایطی که از چندی پیش اخبار محاصره غذایی و نرسیدن به موقع غذا و دارو شهدای زیادی در غزه به جای گذاشته، قلب آحاد مردم را به درد آورده است.

استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

روایت دردناک یک خبرنگار از جنایت  صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا

شوهرِ زنِ مورد تجاوز ارتش صهیونیستی در بیمارستان الشفا: سربازان به او دستور دادند لباس‌هایش را درآورد و شروع به کتک زدن کردند، سپس او به آنها گفت: «من پنج ماهه باردار هستم، مرا نزنید» اما متأسفانه به کتک زدن او ادامه دادند. بعد از ساعت‌ها، همه زن‌ها را به جز زن باردار و فرزندانش بیرون آوردند، جلوی چشم شوهر، اقوام و فرزندانش بردند و به آنها تجاوز کردند. آنها به مردان دستور دادند که چشمان خود را نبندند وگرنه به آنها شلیک می‌کنند.

استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

یکی از کاربران فضای مجازی در کرمان نوشت: " نمی‌دانم بعد از شنیدن این اخبار چطور باید به زندگی ادامه داد؛ اللهم عجل لولیک الفرج"

کاربر دیگری نوشت: وقتی تصور می‌کنم مادران را جلوی چشم بچه‌ها هتک حرمت کردند؛ بچه‌هایی که از شدت تشنگی به جای آب، سرم‌های نمکی بیمارستان الشفاء را سر می‌کشند؛ قلبم در سینه حبس می‌شود و جا دارد از غصه دق کرد و مُرد.

استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

مسجد امام حسین علیه‌السلام خیابان والفجر هم اعلام کرد: ضمن محکوم کردن جنایت جدید اسرائیل در مورد زنان فلسطین، جهت ظهور امام زمان علیه‌السلام از امروز یکشنبه ساعت ۱۷/۳۰به مدت سه روز استغاثه می‌کنیم.

پویش ختم صلوات در توسل به ام‌المومنین حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای رهایی زنان و کودکان غزه از چنگال خون‌آلود و جنایت‌کار اسرائیل؛ اقدام دیگری است که از طریق فضای مجازی در حال انجام است.

این خبر دردناک باعث شد جمعی از زائران مرقد شهید سلیمانی در اقدامی خودجوش، با سردادن شعار و حمل‌ پلاکارد این جنایت را محکوم کنند.

استغاثه همگانی در پی جنایت هولناک علیه زنان  در غزه

در عین حال؛ به دنبال این جنایت، بخش مهمی از دعای افتتاح "اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا..." و نیز بخش اول دعای ۳۸ صحیفه سجادیه " اللَّهُمَّ إِنِّی أَعْتَذِرُ إِلَیْکَ مِنْ مَظْلُومٍ ظُلِمَ بِحَضْرَتِی فَلَمْ أَنْصُرْهُ" جهت استغاثه در حال بازنشر در فضای مجازی است.

کد خبر 1755916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha