کمک های مومنانه خادمیاران رضوی بابل رونق سفره های رمضانیه نیازمندان

جعفرزاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابل در بهار طبیعت و قرآن به نیابت از امام رضا(ع) با توزیع بسته های معیشتی و البسه لبخند رضایت را کنج لبان خانواده های کم برخوردار نشاندند.

محمود جعفرزاده- دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان به نیابت از امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: درنخستین روزهای سال جدید و در ایام با برکت ماه رمضان، کانون خدمت رضوی شهرگلوگاه بندپی شرقی بازل باهمکاری خیرین تعداد ۱۸ بسته سبد معیشتی شامل(خرما، روغن، پنیر، قند، چایی، رب گوجه فرنگی، سویا، ماکارونی، نخود، شکلات، موادشوینده و... ) بین نیازمندان توزیع کرد.

کمک های مومنانه خادمیاران رضوی بابل رونق سفره های رمضانیه نیازمندان

وی افزود: این کمک های مومنانه به ارزش ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.
جعفرزاده از اجرای پویش جامه(البسه) مهربانی ۳ در بهار امام رضایی توسط خادمیاران رضوی بابل خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت با پیوستن به این پویش،   ۲۵ البسه به نیابت از امام مهربانیها و برای دستگیری از خانواده های نیازمند در شهرستان بابل توزیع کردند.

کمک های مومنانه خادمیاران رضوی بابل رونق سفره های رمضانیه نیازمندان


وی ادامه داد: این لباس ها در رده های سنین کودکان، نوجوانان و جوانان به ارزش ۹ میلیون تومان تهیه و بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده توزیع شد.  
 

کد خبر 1755985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha