تیم اقتصادی استان کرمان آماده استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد شعار سال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از آمادگی تیم مربوطه برای پیشبرد شعار سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و هدایت سرمایه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر حسن‌زاده، دوشنبه (۶ فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری استان ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‌ها، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و بانک‌ها در ارتقای وضعیت کسب و کار استان و کسب رتبه چهارم کشور؛ گفت: امسال با توجه به شعار سال این کمک‌ باید چند برابر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با متذکر شدن این نکته که به شعار سال به عنوان شعار تبلیغاتی نگاه نمی‌کنیم؛ تصریح کرد: کف کار هستیم و
رشد و توسعه اقتصاد با مردم است زیرا بنگاه‌های بزرگ به ما کمکی نکردند و این ارتقا رتبه با کمک واحدهای کوچک بود.
وی به بیان اینکه خیلی خوشحال هستیم مقام معظم رهبری امسال این دستور را برای شعار سال دادند و ما حس می‌کنیم در همین مسیر هستیم؛ اعلام کرد: تیم اقتصادی استان همه مشتاق کار هستند تا با تکلیفی که بر ما شده کار جلو برود.
حسن‌زاده با اشاره به اینکه هر کجا کار به مردم سپرده شد، خوب پیش رفت؛ انتخابات را یکی از مصادیق این امر نام برد و افزود: مردم ظرفیت خوب و هم سرمایه مالی خوبی دارند که این سرمایه هدایت نشده و در دستگاه‌ها دست اندازی شده اما ما مسیر را برای سرمایه‌گذاری باز کردیم و در این زمینه اولویت با مردم خود استان است.
وی توسعه متوازن و پایدار بر اساس علم روز را مورد توجه تیم اقتصادی استان عنوان کرد.

کد خبر 1755994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha