به همت جهادگران بسیجی دانش آموزان نرگسان مدرسه دار می شوند

ایوب سنجری گفت:مدرسه ۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است و به همت جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید دهقان پور تا پایان ماه مبارک تکمیل می شود و دانش آموزان از نعمت فضای مناسب برای تحصیل بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۶ فروردین ماه) فرمانده ناحیه مقاوم بسیج سپاه، فرماندار و بخشدار عنبرآباد با گروه های جهادی مستقر در عنبرآباد دیدار کردند.

ایوب سنجری در حاشیه این بازدید، گفت: امروز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و نوروز شاهد حضور گروه های جهادی در مناطق صعب العبور و آخرین نقطه از شهرستان عنبرآباد در مناطق کوهستانی جبالبارز جنوبی در نرگسان هستیم.

فرمانده سپاه عنبرآباد افزود: مدرسه ای که امروز به همت جهادگران بسیجی در حال ساخت است پیش از این کانکسی و چادری بود و با توجه به این که نرگسان در معرض وزش بادهای تند است و در منطقه ای صعب العبور قرار دارد بنابراین دانش آموزان در شرایط سختی به سر می برند.

وی با اشاره به این که قریب ۲۰ دانش آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند، بیان کرد: به حول قوه الهی و همراهی فرمانداری سایر مسئولین در ایام نوروز ابن مدرسه ۲ کلاسه به بهره برداری خواهد رسید.

سنجری ابراز کرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است و به همت جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید دهقان پور تا پایان ماه مبارک تکمیل می شود و دانش آموزان از نعمت فضای مناسب برای تحصیل بهره مند شوند.

فرمانده سپاه عنبرآباد اظهار کرد: روند محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار همچنان ادامه خواهد داشت و ما با تمام توان و در حد بضاعت با همراهی نیروهای انقلابی و فرماندار این رویه را ادامه دهیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در ایام نوروز ۱۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند که در ساخت این مدرسه دو گروه جهادی فعالیت می کنند.

گفتنی است؛ در ایام نوروز جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید دهقانپور با زبان روزه با حضور در نرگسان محرومترین روستای بخش جبالبارز جنوبی در عنبرآباد برای دانش آموزان عشایری این منطقه مدرسه ۲ کلاسه می سازند.

کد خبر 1756027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha