مدیران نهبندان دغدغه عفاف و حجاب داشته باشند

مرادی ضمن اینکه خواستار اجرای بیشتر برنامه های فرهنگی در نهبندان شد و گفت: مدیران ما باید دغدغه عفاف و حجاب و مشارکت مردم در تولید داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی در دومین جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و ستاد عفاف و حجاب شهرستان نهبندان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری شهرستان نهبندان باید به خوبی معرفی شود، افزود: رسانه های نهبندان باید در این خصوص اقدامات کافی و بزرگی انجام دهند تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان خواستار معرفی ظرفیت های شهرستان شد در راستای تحقق این مهم گفت: در این خصوص باید دغدغه داشته باشیم.

وی به نهبندان کهن اشاره و تصریح کرد: در این شهرستان برنامه ها باید هدفمند، دارای پیام و جوان پسند باشد تا تأثیرگذاری خود را داشته باشد و در برنامه های عفاف و حجاب نیز باید به اقناع سازی مخاطب توجه کرد.

سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به تبلیغات گسترده غرب گفت: برخی از خانواده های ما جذب فرهنگ غرب می شوند چراکه ما برنامه نداریم.

مرادی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست کارهای فرهنگی را جدی بگیرند و ادامه داد: برنامه های فرهنگی در شهرستان نهبندان باید بیشتر اجرا شود و گروه های بانوان، طلاب و جوانان باید در میدان باشند.

کد خبر 1756040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha