قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در گلستان تشکیل می شود

زنگانه گفت: به منظور تحقق شعار سال  «جهش تولید با مشارکت مردم»، قرارگاه تحقق مقام معظم رهبری در گلستان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌محمد زنگانه امروز (دوشنبه ۶ فروردین) در جلسه شورای اداری گلستان با اشاره به نامگذاری سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: به منظور تحقق شعار سال، قرارگاه تحقق مقام معظم رهبری در گلستان تشکیل می شود.

استاندار گلستان افزود: ساختار این قرارگاه باید قبل از ایام تعطیلات نوروزی نهایی و ابلاغ شود.

وی با اشاره به احیای ١٣٧ واحد راکد در گلستان، گفت: احیای واحدهای راکد تولیدی باید به صورت ویژه با مشارکت مردم در دستور کار قرار گیرد.

زنگانه تاکید کرد: در راستای شعار سال باید پیشرفت روستامحور و حمایت از مشاغل خانگی و توجه به تعاونی‌ها در دستور کار باشد.

وی از پایان اجرای طرح مولدسازی در سال جاری خبر داد و گفت: باید معاونت اقتصاد و دارایی و عمرانی وضعیت استان را در این بخش بررسی کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از روش‌های قانونی، به طور جدی طرح مولدسازی را پیگیری کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه صادرات غیرنفتی استان در سال گذشته ٣٠٠ میلیون دلار بود، افزود: در سال جاری صادرات غیرنفتی استان باید به ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت در سال گذشته به گلستان، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی به گلستان اختصاص یافت که با حساب تسهیلات ارزی و دیگر منابع، سفر رئیس جمهور ۱۰۱ هزار میلیارد تومان برای استان آورده داشت.

زنگانه تاکید کرد: مصوبات سفر وزرا در ۲.۵ سال فعالیت دولت سیزدهم در گلستان باید به صورت جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در مناطق محروم گلستان نیز باید به طور ویژه پیگیری شود و اعتبارات با اولویت مناطق محروم تخصیص یابد.


 

کد خبر 1756077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha