توزیع ۱۲۰۰ پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم توسط جمعیت هلال احمر این استان توزیع شد.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و ماه بهار قرآن، بیش از هزار و ۲۰۰ پُرس غذای گرم توسط جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد با همکاری خانه هلال شهید حمیدی زاده تهیه و در میان خانواده های کم برخوردار و نیازمند شهرستان بجنورد توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کمک به ایتام و نیازمندان اقدام به این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه کردند.

محبان ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را افتخار دانست و بیان کرد: این آمادگی همیشه هست و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به هموطنان ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه ماه رمضان امسال که بر اساس شرایط عده‌ای از مردم نیازمند شده‌اند، فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است و جمعیت هلال احمر  همیشه تلاش می‌کند بنا بر رسالت ذاتی خویش بخشی از نیازمندی‌های ضروری این مردم را تامین کند.

کد خبر 1756082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha