سفره افطاری در مسجد قمربنی هاشم(ع) شهرستان گیلانغرب برپا شد

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) صورت گرفت: برپایی سفره افطاری و شام در مسجد قمربنی هاشم(ع) شهرستان گیلانغرب پهن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) است همچنین سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) را به دلیل حمایت این امام همام از یتیمان و نیازمندان روز "اکرام ایتام" نامگذاری کردند تا فرصتی برای توجه بیش از پیش به مقوله احسان و بخشش و تلاش در مسیر زدودن چهره فقر از جامعه باشد.

براساس این گزارش، امام حسن (ع) را به خاطر بخشندگی‌ها و کارهای نیکی که در مسیر خیر، احسان و کمک به طبقات درمانده و نیازمند انجام می‌داد آن حضرت را کریم اهل بیت لقب داده اند. همه ساله در این روز شیعیان به ویژه ایرانیان جشن میلاد برگزار می‌کنند.

سفره افطاری در مسجد قمربنی هاشم(ع) شهرستان گیلانغرب برپا شد

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برنامه های مختلفی با حضور مردم و جوانان  در مسجد قمر بنی هاشم گیلانغرب برگزار وسفره افطاری و شام در مسجد قمربنی هاشم(ع) شهرستان گیلانغرب برپا شد.

سفره افطاری در مسجد قمربنی هاشم(ع) شهرستان گیلانغرب برپا شد

بمناسبت فرارسیدن بهار قرآن  ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان گیلانغرب و با همکاری اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان به میزبانی مسجد قمربنی هاشم(ع) برگزار و اقامه نماز مغرب وعشا توسط حجت‌الاسلام  موسوی امام جمعه شهرستان در مسجد  برپا و در پایان نمازگزاران مهمان سفره افطاری ساده بودند.

کد خبر 1756100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha