کتاب «لشکر نامرئی» در لامرد رونمایی شد

کتاب «لشکر نامرئی» با حضور اهالی فرهنگ و کتاب، در سالن شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، کتاب «لشکر نامرئی» به قلم حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رضایی نویسنده لامردی طی آیینی با حضور راویان دفاع مقدس، اهالی فرهنگ و کتاب و همچنین تنی چند از مسوولین محلی در شامگاه ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد رونمایی شد.

حجت الاسلام مصطفی رضایی نویسنده کتاب لشکر نامری در این مراسم اظهار کرد: اگر قطار خانواده در ریل خود حرکت کرد لشکر نامریی و دشمن به دنبال این است که با تمامی امکانات و تجهیزات، افسر و سرباز و نیرو به میدان آید و هدف نهایی او به زانو درآوردن رقیب است.

او گفت: لشکر نامری با حمله به نهاد خانواده از طریق برجسته سازی الگوهای منحرف جنسی با هدف نقشه خوانی جنگ دشمن علیه نهاد مقدس خانواده است.

رضایی با بیان این که لشکر نامرئی برای قشر مذهبی و غیرمذهبی برنامه دارد اظهار کرد: صحنه درگیری در جنگ با دشمن از هر زمان دیگری نزدیک تر شده است و پس از حوادث تلخ سال گذشته در کشور و وارونه کردن واقعیت ها به نوشتن این کتاب اهتمام ورزیدم.

نویسنده این کتاب بیان کرد: دشمن به دنبال این است که تفکر شخص مقابل را به دست گیرد و با تلاش های خود ذهن ها و فکرهای یک جامعه را کنترل کند زیرا دیگر نیاز به جنگ خیابانی نیست.

وی با بیان این مطلب که دشمن به دنبال مدیریت دایم ذهن ها و فکر مخاطب در جنگ شناختی است، تصریح کرد: در این جنگ هیچ سازمان بین المللی به دنبال وتو نیست و آنچه که دشمن به دنبال آن نتوانسته به دست گیرد خود مردم آن را انجام می دهند.

رضایی با اشاره به اینکه لشکر نامرئی مردم سرزمین رقیب را از فضای واقعیت دور می کند و به دالانی پرپیچ وخم از توهم و خیالات داخل خواهد کرد، اظهار داشت: این کتاب در راستای به روز شدن دانش خانواده تراز و ایده آل و روش های جدید مواجهه و خنثی سازی پروژه دشمن در جنگ شناختی در برابر خانواده ایرانی به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: کتاب لشکر نامرئی اثری ۱۰۴صفحه ای است که با قلمی نو و روان با مخاطب ارتباط می گیرد که توسط نشر تخصصی خانواده(نشر هاجر) در قالب ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام مصطفی رضایی، عضو پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم می باشد که بیش از ۲۰ کتاب و ۱۵مقاله علمی پژوهی از جمله انتظار بنی کوفی(سبک انتظار مردم بنی اسرائیل و کوفه، قبل و بعد از فرج)، جنگ روانی، نقش جمهوری اسلامی در شکل گیری مدینه ظهور، ظهور در تبعیدگاه انتظار خاموش، رسالت های انتظار تمدن ساز در مواجهه مدرنیسم و مهدویت، به وقت بیروت و...) را به چاپ رسانده است. خبرنگار: محمود صابری زاده

کد خبر 1756105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha