پخت و توزیع صلواتی نان به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع) در کرمانشاه

در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ۳ نوانیی در کرمانشاه اقدام به پخت و توزیع صلواتی نان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با تاسی از مکتب و شیوه دومین کوکب رسالت و امامت که به راستی کریم اهل بیت(ع)   نامیده شده در جهت رسیدگی به وضعیت ایتام و مساکین، با همکاری ۳ باب نانوایی در کرمانشاه طبخ توزیع نان رایگان(صلواتی) یاد و نام آن امام همام را گرامی داشت.

براساس این گزارش، این عمل خداپسندانه با الگوگیری از سنت حسنه و منش حضرت امام حسن مجتبی (ع) در دستگیری از نیازمندان انجام می شود.

 همچنین، با توجه به تجهیز تمامی واحدهای خبازی استان کرمانشاه به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، خیرین می توانند با هماهنگی متصدیان واحدهای خبازی  نذورات خود را به حساب متصل به پویش واریز نمایند تا هر یک سهمی در این کار خیر و خداپسندانه داشته باشند.

گفتنی است،   تاریخ زندگی آن امام رئوف سرشار از تلاش و کوشش برای محرومیت زدایی و رتق و فتق امور مسلمین خصوصا شیعیان بوده است و ماه مبارک رمضان ماه حسن خلق و ترویج فرهنگ انسان دوستی اهل بیت(ع) خصوصا رسیدگی به حال نیازمندان در این سال حماسه اقتصادی باشد.

لازم بذکر است، توزیع نان رایگان برای نیازمندان به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از صبح تا غروب به مدت یک روز کاری در سه شعبه، نانوایی لواش گرد آدرس شهرک شهیدرجایی پشت شعبه نفت، نانوایی لواش ساده آدرس شهرک شهید رجایی پشت شعبه نفت و نانوایی لواش گرد آدرس میدان نیایش، فرهنگیان فاز دو ۲۰۰ متر مانده به میدان کوثر فعالیت می کنند.

کد خبر 1756106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha