مسئولان برای تحقق شعار سال به مردم اعتماد کنند

حجت الاسلام زارعی گفت: اصل و اساس برنامه ریزی های اقتصادی باید مردم محور باشد و مسئولان برای تحقق شعار سال به مردم اعتماد کنند.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال را مقام معظم به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری فرمودند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد در کشور چند سالی است که محور منویات مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی است و سال گذشته هم شعار سال رشد تولید و مهار تورم بود.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه مجری اصلی این سیاست ها، مسئولان هستند، افزود: گام‌هایی در تحقق این سیاست ها برداشته شده ولی کافی و مطلوب نبوده است.

امام جمعه بشرویه در ادامه گفت: راهکاری که امسال مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ارائه فرمودند مشارکت مردم است که قطعا موثر خواهد بود و تجربه نشان داده در طول عمر با برکت انقلاب هر عرصه ای که کار به دست مردم سپرده شده موفق عمل کرده است.

وی عنوان داشت: اینکه چگونه مردم پای کار آورده شوند، هنر مسئولان است و اصل و اساس برنامه ریزی های اقتصادی باید مردم محور باشد و مسئولین برای تحقق شعار سال به مردم اعتماد کنند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه مسأله قاچاق، واردات بی رویه و اجرایی نکردن معافیت‌های مالیاتی تولید کننده از مهمترین موانع جهش تولید است، گفت: بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات اقتصادی گره نزدن مسائل اقتصادی کشور به نفت، مشارکت مردم در مسائل اقتصادی و توجه به منویات مقام معظم رهبری به عنوان بهترین نقشه راه است.

کد خبر 1756110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha