۸۰ برنامه فرهنگی و هنری در سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برای سال جدید 80 برنامه توسط این اداره کل در عرصه ملی و بین المللی در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان ،علی سرگزی در حاشیه جشنواره گردشگری چل چاپ  اظهار کرد: یکی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران مخصوصا در حوزه فرهنگ و هنر بحث شور و نشاط اجتماعی است که این امر توسط افراد و دستگاه‌های مختلفی که زهک را به یک محل و جایگاه خوب در حوزه شور و نشاط اجتماعی تبدیل کرده اند به شدت دنبال می‌شود. 
 
وی با اشاره به اینکه در سال 1402 اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در سیستان و بلوچستان رقم خورده است ادامه داد: اجرای کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی و جشنواره بزرگ ملی ایرانمهر از جمله این اتفاقات بوده است که امیدواریم در سال پیش رو نیز شاهد این چنین برنامه‌هایی در استان باشیم. 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برای سال جدید 80 برنامه توسط این اداره کل در عرصه ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است که حضور خوانندگان مطرح از جمله علیرضا قربانی، سالار عقیلی و دیگر افراد را در استان شاهد خواهیم بود که سهم شهرستان زهک بسیار ویژه در این برنامه ریزی ها دیده شده است. 
 
سرگزی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در حوزه برگزاری کنسرت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است که این موضوع به سیاست شور و نشاط اجتماعی در استان برمی‌گردد. 
 
وی با اشاره به اینکه تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز با یک دیگر سبب افزایش شور و نشاط اجتماعی شده است تصریح کرد: ماه رمضان در کشور و این استان باید منشا شور و نشاط باشد البته به جز شب‌های قدر که باید جایگاه آن حفظ شود.

کد خبر 1756162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha