طرح ضیافت الهی در امامزادگان آستارا در حال اجراست

مدیر اجرایی امامزادگان بندر آستارا گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا در حال اجراست.

میکائیل بادروح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا آغاز شده و تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه در قالب اجرای طرح ضیافت الهی، برنامه معنوی ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن در حرم مطهر در حال اجراست، افزود: در طرح ضیافت الهی، برنامه‌های متنوع قرآنی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده که برای زائرین آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) اجرا می‌شود.

وی تصریح‌کرد: طرح ضیافت الهی با هدف تقویت باورهای دینی، ارتقاء فضای معنوی جامعه و ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

بادروح خاطرنشان‌کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، دعاخوانی، برپایی سفره‌های افطاری ساده، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و اقامه نماز جماعت در امامزادگان از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای طرح ضیافت الهی اجرا می‌شود.

کد خبر 1756211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha