ثمرات و خون شهدا را باید پاسداری و صیانت کنیم

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: امروز نوبت ما مسؤولان است که تلاش کنیم از ثمرات و برکات خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سلیمان آذری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای این هفته شهرستان و محفل انس با قرآن کریم اظهارکرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب نمره قبولی گرفته و مایه افتخار همه ما و همه دوران‌ها هستند.

وی به اجر و پاداش خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: خداوند متعال برای شهدا اجر عظیمی قائل شده و خانواده، مادران و همسران شهدا هم دارای سهم عمده بوده و باید قدر این انتساب را به درستی دانست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه امروز وظیفه سنگینی در قبال شهدا بر دوش مسئولان است، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت و مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها بوده و وظیفه همه انتقال این رشادت و از خود گذشتگی شهید باکری و دیگر شهدا در جامعه به مردم و نسل جوان است.

آذری یادآور شد: امروز دشمن با جنگ نرم و رسانه‌ای و ترکیبی به میدان آمده است و همه ما مسئولان در مقابل رشادت شهدایی همچون شهید باکری وظیفه سنگین و خطیری بر دوش داریم و این جنگ بر خلاف جنگ سخت و تن به تن خیلی پیچیده و خطرناک است و برای مقابله با این نوع جنگ باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم.

محفل انس با قرآن کریم و مراسم زیارت عاشورا به یاد شهدای گرانقدر هفته و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،کارکنان بنیاد شهید شهرستان و اعضای ستاد نماز جمعه در حسینیه شهدای شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و یکهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1756217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha