حسینیه خیرساز روستایی در شهرستان مُهر بهره‌برداری شد

حسینیه روستای نورآباد از توابع بخش شهر وراوی شهرستان مهر به همت خیرین نیکوکار احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) طی مراسمی با حضور حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر، حجت الاسلام محمدی امام جمعه بخش وراوی، سید مرتضی علوی بخشدار وراوی و تنی چند از مسئولین شهرستان مهر و بخش وراوی و همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اهالی روستای نورآباد ساختمان نوبنیاد حسینیه این به بهره برداری رسید.

این بنای معنوی که توسط مادر شهید والا مقام احمد محمدی افتتاح و به بهره‌برداری رسید با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان توسط خیرین روستای نورآباد کمتر از یک سال ساخته شده است.

حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر در آیین بهره برداری این حسینیه طی سخنانی ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام از تمامی  خیرین ودست‌اندرکاران ساخت حسینیه روستای نورآباد تقدیر و کرد و اظهار داشت: ساخت این حسینیه نمونه‌ای از کار جهادی است که عملیات اجرایی آن سال گذشته در سالروز میلاد امام حسن(ع) آغاز شد و  به میمنت این روز باهمت بلند خیرین شاهد افتتاح آن هستیم.

وی این حرکت ارزشمند خیرین را مقدس دانست و گفت: قطعا ساخت این بنای خیر باقیات و صالحات خواهد بود و اجر معنوی و اخروی شامل حال خیران است. خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1756258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha