دورهمی و جشن خانوادگی ویژه اعضای کانون مصباح الهدی کارچان برگزار شد

دورهمی و جشن خانوادگی ویژه اعضای کانون مصباح الهدی کارچان همزمان با جشن میلاد امام حسن(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی شهر کارچان برگزار شد.  

در این جشن که به صورت خانوادگی برگزار شد، اعضای گروه سرود دختران 《هدی》و گروه سرود پسران 《مصباح》 کانون فرهنگی هنری به اتفاق خانواده در جشن حاضر شدند.  

در این جشن به هر خانواده یک کد حضور داده شد که با آن کد برای گفتگو، مسابقه و قرعه های مختلف حضور یافتند.

دورهمی و جشن خانوادگی ویژه اعضای کانون مصباح الهدی کارچان برگزار شد

گفتنی است در این جشن بچه ها بصورت خانوادگی در یک فضایی بسیار صمیمی حضور داشتند.

جشن میلاد امام حسن (ع) ویژه  بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای کانون و خانواده آنها ویژه اعضای گروه سرود کانون برگزار شد.

این ویژه برنامه به همت اعضای گروه سرود برگزار شد و بچه ها خود میزبان خانواده ها بوده و از میهمانان خود پذیرایی کردند.

شعر خوانی، دکلمه خوانی، اجرای نمایش، قرائت دسته جمعی قران کریم سوره های اخلاص، نصر و کوثر از جمله برنامه های این شب و برنامه معنوی بود.


توجه به بازی های محلی در حین اجرای جشن به جهت دوری از بازی های رایانه ای و فضای مجازی توسط گروه پسران، از بخش های جذاب این جشن بود.  


گفتگو با مدیر کانون، گفتگو با مسئول هیئت منتظران ظهور، گفتگو با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و طرح دغدغه ها و نیاز ها و آینده و افق پیش رو از بخش های دیگر این جشن بود.

همچنین در این مراسم جوایزی نیز به روزه اولی های اهدا شد و کیک تولد امام حسن مجتبی علیه السلام که با پول عیدی های اعضای گروه سرود تهیه شده بود بخش جذاب دیگر بود که نشان از خلاقیت های این بچه ها داشت.  

در بخش دیگری از این برنامه اعضای کانون ضمن محکومیت جنایات اخیر صهیونیست ها، دکلمه ای اجرا و دعای فرج امام زمان و با شعار مرگ بر صهیونیزم و اسرائیل غاصب با ملت مظلوم غزه همدردی کرده و در نیمه ماه رمضان با دستهای کوچک خود برای آزادی هرچه زودتر قدس عزیز و نابودی استکبار  و ظالمان عالم بخصوص اسرائیل غاصب جنایتکار دست به دعا برداشتند.

مولودی خوانی، مسابقات لباهنگ روایات امام حسن مجتبی علیه السلام و ضرب المثل های محلی برای  پدران و مادران بچه ها از دیگر برنامه های این جشن بود.

کد خبر 1756285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha