بازدید بیش از ۴ میلیون نفر از جاذبه های گردشگری گلستان/ 223 هزار نفر از اماکن مذهبی دیدن کردند

ساوری گفت: از ابتدای طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون، بیش از ۴ میلیون و ۱۲۷ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان گلستان بازید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدجواد ساوری امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: از (۲۴ اسفند) زمان آغاز طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون، چهار میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۸۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های تفریحی، موزه‌ها، مراکز صنایع‌دستی، جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های دست‌ساز و جاذبه‌های مذهبی سطح استان گلستان بازدید کردند.

 دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در بین این بازدیدها جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان با بازدید بیش از ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۷۹ نفر بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند.

بازدید بیش از ۴ میلیون نفر از جاذبه های گردشگری گلستان/ 223 هزار نفر از اماکن مذهبی دیدن کردند

وی ادامه داد: در این مدت ۶۲۳ هزار و ۵۸۰ نفر از زیرساخت‌های گردشگری استان، ۴۵۱ هزار و ۵۱۱ نفر از اماکن تاریخی، یک هزار و ۸۷۷ نفر از موزه‌ها، ۵۵۵ هزار و ۲۱۵ نفر از اماکن تفریحی، ۵۴ هزار و ۹۷۸ نفر از مراکز صنایع‌دستی و ۲۲۳ هزار و ۸۴۲ نفر از اماکن مذهبی گلستان بازدید کردند.

ساوری گفت: بر اساس آمار ثبت‌شده در این مدت، جاذبه‌های شهرستان‌های گرگان با یک‌ میلیون و ۲۲هزار و ۱۳۰ بازدید، گنبدکاووس با ۳۷۱ هزار و ۶۴۹ بازدید و بندر ترکمن با ۳۴۲ هزار و ۷۷۲ بازدید بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در بین جاذبه های گردشگری استان، اسکله ساحلی شهرستان بندرترکمن با ۳۰۸ هزار و ۳۱۸ بازدید، پارک جنگلی امام رضا شهرستان کردکوی با ۱۶۸هزار و ۴۲۱ بازدید و پارک ملی گلستان با ۱۰۶هزار و ۱۱۱ بازدید بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 1756315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha