اعضای کانون های فرهنگی مساجد در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به شرایط حساس و ویژه مردم غزه، خود را مکلف به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌دانیم.

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد کما فی السابق همگام و همپای مردم ایران اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به شرایط حساس و ویژه مردم غزه، خود را مکلف به حضور گسترده در مراسم روز جهانی قدس می‌دانیم.

وی یادآور شد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و اعضای آنها همچون گذشته، منسجم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌دارند.

لایقی اصل خاطرنشان کرد: در این راستا پویش «من و فرزندم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهم کرد» ویژه بانوان هم استانی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که بهترین عکس‌های خانوادگی را از راهپیمایی روز جهانی قدس ارسال کنند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کد خبر 1756379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha