فروش ۴ میلیارد تومانی صنایع دستی خراسان جنوبی در نوروز

شاهوردی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه بیش از چهار میلیارد تومان انواع تولیدات صنایع دستی استان در بازارچه‌های نوروزی به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، هادی شاهوردی امروز (۹ فروردین) در هشتمین ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: کمیته‌ها ذیل ستاد در شهرستان‌ها فعال بوده و در این مدت جلساتی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه تا امروز سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان داشتیم، افزود: از این میزان حدود ۳۲۲ هزار و ۹۵ نفر از مسافران نوروزی و گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه جاری ۷۳۴ هزار و ۹۸۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان بازدید کردند که بیشترین بازدیدها مربوط به بقاع متبرکه است.

شاهوردی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در ۳۲ بازارچه نوروزی صنایع دستی در قالب ۲۳۷ غرفه عرضه و فروش در مرکز و شهرستان‌های استان فعال است.

وی افزود: همچنین در ۳۹ چادر عشایری در مسیرهای مواصلاتی و ورودی شهرهای استان نیز نسبت به عرضه و فروش صنایع دستی و تولیدات عشایر اقدام می‌شود.

کد خبر 1756402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha