مشارکت پرشور اعضای کانون‌های مساجد استان زنجان در راهپیمایی روز قدس

به گفته اسلامی، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حضور گسترده ای در این راهپیمایی خواهند داشت.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان همپای مردم ایران اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط حساس و ویژه مردم غزه، خود را مکلف به حضور گسترده در مراسم روز جهانی قدس می‌دانیم، تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و اعضای آنها همچون گذشته، منسجم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌دارند.

اسلامی با تاکید براینکه روز قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و تا ابد مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده خواهد ماند و فراموش نمی کنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است، گفت: در این روز همه مسلمانان جهان شاهد تحولات مهمی در منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام بوده و خواهند بود و همچنان  که در عصر حاضر  موج بیداری اسلامی تحولی شگرف را در جهان اسلام رقم زده است.

وی اضافه کرد: ما اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای حضرت ولی عصر (عج)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای ایران اسلامی و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  اعلام می داریم همواره و در هر شرایطی نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت از  امر ولی‌امر هستیم.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان اضافه کرد: بچه های مسجدی ضمن اعلام حمایت از تمامی  قیام های مردم مسلمان جهان و محکوم کردن  اقدامات غیر انسانی دولتهای جنایتکار و مدعی حقوق بشر، از مردم فهیم و شهید پرور ایران اسلامی بویژه استان زنجان دعوت می کنیم تا با حضور مقتدر و دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس پاسخی قاطع به یاوه گویان عالم بدهند و حمایت گسترده خود را از قدس شریف و مردم بی دفاع فلسطین اعلام دارند.

کد خبر 1756406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha