طرفداری از نظام در شرایط سخت، مهم است

سردار سلیمانی طرفدار نظام بودن در شرایط سخت را مهم خواند و افزود: هنر آن است در سختی‌ها متعهد به ارزش‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ سردار جواد محمدی سلیمانی، ظهر پنجشنبه(۹ فروردین) در جمع نمازگزاران مسجد جامع ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه هنر آن است در شرایط سخت متعهد به ارزش‌ها باشیم؛ افزود: دینداری در رفاه کار آسانی است اما در شرایط سخت اقتصادی باید مراقب دینداری باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله با یادآوری این نکته که مقتدای ما، امام حسین علیه‌السلام در یک تحریم تمام قد بودند؛ اما در این شرایط حضرت ابالفضل علیه‌السلام امان‌نامه شمر را پاره کردند؛ گفت: رزق ما دست آمریکایی ها نیست.
وی با افزودن این مطلب که امام حسین علیه‌السلام در  کربلا و ما در این مقطع از تاریخ امتحان می‌شویم؛ اظهار کرد: نباید با وارد آمدن فشارهای اقتصادی همه چیز را زیر سئوال برد زیرا اگر جمهوری اسلامی مثل برخی کشورهای اسلامی که امروز خود آمریکایی شدند با آمریکا ارتباط داشت، در برابر جنایات غزه بی‌تفاوت بود.

سردار سلیمانی تاکید کرد: مهم این است در شرایط سخت طرفدار نظام باشیم که سختی‌ها امتحانی برای ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف از برخی بدحجابی‌ها، به نقشه‌های دشمنان در این زمینه اشاره و تصریح کرد: حجاب یک هنر است که در بدترین شرایط هم می‌توان آن را رعایت کرد که خداوند وقتی می‌خواهد از آسیه در قرآن نام ببرد، با عنوان "همسر فرعون" از او یاد می‌کند؛ یعنی حتی اگر در کاخ فرعونی هم باشی می‌توانی خودت را حفظ کنی.

کد خبر 1756431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha